Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inSturdivant, Patricia
TitelHouston Researches Computer Supported Immersion Strategy.
QuelleIn: AEDS Monitor, 21 (1983) 11-12, S.25-27Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterStellungnahme; Computer Assisted Instruction; Computer Literacy; Computer Managed Instruction; Curriculum Development; Educational Innovation; Elementary Secondary Education; Microcomputers; Models; Program Development; Program Effectiveness; Technological Advancement
AbstractDiscusses a Houston Independent School District project that investigated the effectiveness of providing computers in computer-student ratios of 1-1, 1-two, or 1-three. Describes curriculum modifications and applications to drill and practice, tutorials, management, simulation, games, computer literacy, programing, and word processing in classroom instruction. (Available from the Association for Educational Data, 1201 16 St., N.W., Washington, DC 20036.) (EAO)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: