Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inJones, Thomas B.
TitelEducational Self-Determination and Degree Planning: The Metro U Experience.
QuelleIn: Alternative Higher Education: The Journal of Nontraditional Studies, 6 (1982) 4, S.203-13Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAdult Students; Curriculum Development; Degree Requirements; Experimental Colleges; External Degree Programs; Higher Education; Independent Study; Individualized Education Programs; Interdisciplinary Approach; Nontraditional Education; Special Degree Programs; State Universities; Student Participation; Urban Universities
AbstractAt Metropolitan State University, the Individualized Educational Planning Course was a response to adult students' unique curriculum needs. Students learn university expectations of quality; plan solid, individualized degrees; examine what it means to be an educated person; pursue knowledge actively and successfully through informed choices; and stimulate development of interdisciplinary courses. (Author/MSE)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: