Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enHarris, Dona L.; und weitere
TitelImpact of Participation in a Family Practice Track Program on Student Career Decisions.
QuelleIn: Journal of Medical Education, 57 (1982) 8, S.609-14Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAttitude Change; Career Choice; Curriculum; Family Practice (Medicine); Higher Education; Medical Education; Medical Students; Specialization; Student Interests; Student Teacher Ratio
AbstractA group of students entered a special family practice curriculum track, and later selected residencies in family practice at a higher rate than classmates who expressed interest in the program but were not selected to participate, and than freshmen not preferring family practice. Most seniors also changed their freshman specialty preferences. (MSE)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: