Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inGidmark, Jill B.
TitelTailoring Reading and Vocabulary Courses to the Needs of Non-Native Speakers of English.
QuelleIn: Alternative Higher Education: The Journal of Nontraditional Studies, 6 (1982) 3, S.172-83Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterCommunicative Competence (Languages); Course Content; English (Second Language); Higher Education; Reading Skills; Second Language Instruction; Second Language Learning; Vocabulary Skills
AbstractIntegrating instruction in reading and vocabulary can aid language learning for nonnative speakers of English. Theories behind some of the difficulties in learning English are discussed and some practical methods for lessening those difficulties are suggested. (Author/MLW)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: