Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inTsuchida, Nobuya
TitelSupport Services and Academic Retention Programs for Indochinese Students at the University of Minnesota.
QuelleIn: Alternative Higher Education: The Journal of Nontraditional Studies, 6 (1982) 3, S.160-71Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAsian Americans; Communicative Competence (Languages); English (Second Language); Higher Education; Indochinese; Language Skills; Nontraditional Students; Program Descriptions; Refugees; School Holding Power; Student Personnel Services
AbstractThe large-scale influx of Indochinese refugees into the United States generated complex educational problems at the University of Minnesota. The Asian Commanding English program, a program to help remove the language barriers of disadvantaged Southeast Asians and provide students with a support mechanism is described. (MLW)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: