Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enDaniel, Richard; Rose, Harold
TitelComparative Study of Adult Education Practitioners and Professors on Future Knowledge and Skills Needed by Adult Educators.
QuelleIn: Adult Education, 32 (1982) 2, S.75-88Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAdult Education; Adult Educators; Educational Needs; Graduate Study; Postsecondary Education; Teacher Education Curriculum; Teacher Educators
AbstractAdult education practitioners ranked 30 knowledge and 37 skill statements that had been ranked by adult education professors in an earlier study. Results indicated that professors are addressing needs of importance to practitioners, but that more input from practitioners is needed for curriculum development. (SK)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: