Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enBurnett, W.; Cavaye, G.
TitelPeer Assessment by Fifth Year Students of Surgery.
QuelleIn: Assessment in Higher Education, 5 (1980) 3, S.273-78Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterEvaluation Criteria; Evaluation Methods; Graduate Medical Education; Higher Education; Peer Evaluation; Student Evaluation; Surgery; Australia
AbstractPeer assessment, part of the assessment and examination system for fifth-year medical students in the University of Queensland's Department of Surgery, is presented as a practical method of evaluation when correlated with other segments of examination. The study concludes peer evaluation helps establish an educational objective realistically related to medical practice. (LC)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: