Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inAinsa, Trisha
TitelP.L. No. 94-142: A Broader Approach to Teacher Training?
QuelleIn: College Student Journal, 14 (1980) 3, S.273-77Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterCase Studies; Disabilities; Mainstreaming; Multicultural Education; Special Education; State of the Art Reviews; Student Teaching; Teacher Attitudes; Teacher Education Programs; Teachers
AbstractNew strategies to allow students to understand and cope with mainstreaming, special educational and multicultural education approaches must begin at an earlier point in the teacher training process. Practicum must include the new federal requirements in order to better equip beginning teachers for their responsibilities. (Author)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: