Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inJennings-Wray, Z. D.
TitelA Comparative Study of Influences and Constraints on Decision-Making in the Primary School Curriculum: Some Implications for the Teacher as an Agent of Change in Third World Countries.
QuelleIn: Journal of Curriculum Studies, 12 (1980) 3, S.231-44Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterChange Agents; Decision Making; Developing Nations; Educational Trends; Elementary Education; Teacher Role
AbstractThe article discusses a study undertaken to ascertain what influences primary school teachers in developing nations perceive as important for curriculum decision making; to compare these with similar findings from developed nations; and to determine factors that inhibit goal achievement in teaching situations in developing and developed nations. Author/DB)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: