Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enFraser, Barry J.; Smith, David L.
TitelImpact of Law-Related Education Materials on Student Cognitive and Affective Outcomes.
QuelleIn: Social Studies, 71 (1980) 3, S.139-42Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAffective Measures; Cognitive Measurement; Comparative Education; Curriculum Evaluation; Educational Research; Foreign Countries; Grade 10; Legal Education; Social Studies; Australia
AbstractReports results of an evaluation of a tenth-grade unit developed by the High School Education Law Project (HELP) in Australia. The study measured student attitudes toward the normality of judges, enjoyment of legal studies, and dynamic nature, influenceability, and comprehensibility of the law. Cognitive outcomes were also measured. (KC)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: