Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enGregory, A.; Allen, D. I.
TitelSome Effects of the Practicum on the Professional Self-Concept of Student Teachers
Quelle(1978)Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterEducational Research; Illustrations; Practicums; Program Descriptions; Program Evaluation; Research Methodology; Self Concept; Semantic Differential; Student Teachers
AbstractAn examination of the professional self-concept of student teachers was made during the practicum in a program whose structure seemed likely to minimize its negative effects by providing for gradual transition into teaching, a high level of support from supervisors, and an extended continuous period of teaching. (Author/RK)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: