Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inAllen, D. I.
TitelConceptual Level and Program Openness: Some Data on Matching Models
Quelle(1977)Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterEducational Research; Measurement Instruments; Open Education; Open Plan Schools; Program Evaluation; Research Methodology; Student Needs; Student Teacher Relationship; Tables (Data)
AbstractAssesses the effects of program openness, which is the degree to which programs reflect the characteristics of open education, type of classroom, and teachers' need for structure on children of differing conceptual level. It was predicted that students who require much structure (low conceptual level) would have more negative attitudes in open programs, in open areas, and when taught by teachers with low need for structure. (Author/RK)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: