Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enIrvin, Larry K.; Bellamy, G. Thomas
TitelManipulation of Stimulus Features in Vocational-Skill Training of Severely Retarded Individuals
Quelle(1977)Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAdults; Job Skills; Mental Retardation; Research Projects; Severe Mental Retardation; Stimuli; Teaching Methods; Visual Discrimination; Vocational Education
AbstractFifty-one severely retarded adults were taught a difficult visual discrimination in an assembly task by one of three training techniques: (a) adding and reducing large cue differences on the relevant-shape dimension; (b) adding and fading a redundant-color dimension; or (c) a combination of the two techniques. (Author)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: