Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inFulton, Oliver
TitelCo-optation or Colonisation: The Effects of Postgraduat Origins of American College Faculty
Quelle(1975)Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterCollege Faculty; Faculty Evaluation; Faculty Mobility; Foreign Countries; Higher Education; Job Satisfaction; Professional Recognition; Teacher Background; Teacher Role; United Kingdom (Great Britain)
AbstractThis paper draws on the Carnegie Commission on Higher Education's survey of American college faculty, examining the extent to which graduates of higher-level institutions affect and are affected by lower-level institutions in which they find employment. Attention is given to roles performed, access to authority and rewards, and educational values. Implications for Great Britain are explored. (Editor/LBH)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: