Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enJones, Emily; Beddoes, Zack; Lawson, Hal A.
Titel21st-Century Physical Education Ambassadors and Architects
QuelleIn: Journal of Physical Education, Recreation & Dance, 92 (2021) 7, S.5-7 (3 Seiten)Infoseite zur Zeitschrift
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
ZusatzinformationORCID (Jones, Emily)
ORCID (Lawson, Hal A.)
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0730-3084
DOI10.1080/07303084.2021.1948266
SchlagwörterPhysical Education; Program Design; Educational Policy; Educational Facilities Design; Architecture
AbstractThis brief analysis is a call for action with fresh opportunities for leadership and innovation. Teachers, teacher educators, and their allies need to take stock of needs and opportunities to serve as program architects and ambassadors. This is a game-changer because, until now, professionals were charged with faithful implementation and advocacy for what others prioritized. In contrast, in today's world, a growing number must be like architects for new school program designs. (As Provided).
AnmerkungenRoutledge. Available from: Taylor & Francis, Ltd. 530 Walnut Street Suite 850, Philadelphia, PA 19106. Tel: 800-354-1420; Tel: 215-625-8900; Fax: 215-207-0050; Web site: http://www.tandf.co.uk/journals
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2022/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Journal of Physical Education, Recreation & Dance" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: