Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inPoskitt, Jenny
TitelExemplars Revisited: Building Primary Teachers' Capability in Assessment for Learning
QuelleIn: Assessment Matters, 14 (2020), S.137-161 (25 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1176-7839
SchlagwörterCapacity Building; Elementary School Teachers; Student Evaluation; Assessment Literacy; Foreign Countries; Formative Evaluation; Models; Pedagogical Content Knowledge; New Zealand
AbstractBuilding capability in assessment for learning is a goal of education systems internationally, though difficult for nations to successfully implement and sustain over time. Evidence about the positive effects of assessment for learning practices on students' learning and achievement is convincing, but implementation is made difficult by the realities for teachers to balance the multiple demands of pedagogy, curriculum and assessment, differentiated instruction, and time for professional learning. (As Provided).
AnmerkungenNew Zealand Council for Educational Research. Level 10, 178-182 Willis Street, Wellington, New Zealand 6011. Tel: +64 4 802 1445; e-mail: subscriptions@nzcer.org.nz; Web site: https://www.nzcer.org.nz/journals
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2022/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Assessment Matters" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: