Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inMin, Gu
TitelFactors Affecting Yi Ethnic Minority EFL Learners' English Pronunciation Learning in Leshan Normal University, Sichuan, China
QuelleIn: English Language Teaching, 13 (2020) 6, S.104-108 (5 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1916-4742
SchlagwörterEnglish (Second Language); Second Language Learning; Second Language Instruction; Pronunciation; Ethnic Groups; Foreign Countries; Minority Group Students; Student Attitudes; Geographic Regions; Pronunciation Instruction; College Students; Nonmajors; Language Proficiency; Phonetics; Mandarin Chinese; Native Language; Language Minorities; China
AbstractIn recent years, along with the development of Chinese economy, the Chinese government pays more attention to English education in ethnic minority areas. Chinese ethnic minority EFL learners' passion has reached an unprecedented level. Nevertheless, a series of complicated factors affect Chinese ethnic minority EFL learners' English pronunciation learning. The paper adopts an in-depth interview method among Yi ethnic minority EFL learners in Leshan Normal University, and analyzes the main factors that affect learners' English pronunciation learning. Finally, the paper draws a conclusion to trigger the further study. (As Provided).
AnmerkungenCanadian Center of Science and Education. 1120 Finch Avenue West Suite 701-309, Toronto, OH M3J 3H7, Canada. Tel: 416-642-2606; Fax: 416-642-2608; e-mail: elt@ccsenet.org; Web site: http://www.ccsenet.org/journal/index.php/elt
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2022/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "English Language Teaching" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: