Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inRuiz, Maria Isolina
TitelBeyond Traditional Response to Intervention: Helping Rural Educators Understand English Learners' Needs
QuelleIn: Rural Special Education Quarterly, 39 (2020) 1, S.35-53 (19 Seiten)Infoseite zur Zeitschrift
PDF als Volltext Hier finden Sie weiterführende Informationen. FID−Nationallizenz Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN8756-8705
DOI10.1177/8756870519894661
SchlagwörterResponse to Intervention; English Language Learners; Student Needs; Rural Schools; Special Education; At Risk Students; Elementary School Students; Limited English Speaking; Knowledge Level; Acculturation; Children; Disability Identification
AbstractResponse to intervention (RTI) allows schools to support the academic success of English learners (ELs) while helping educators rule out cultural or linguistic differences and educational background as the root of ELs' academic or behavioral struggles. However, in rural schools, insufficient training in how to effectively instruct ELs and limited experience teaching ELs due to local demographics may lead RTI teams to prescribe inappropriate interventions or to avoid putting ELs through the RTI process altogether. The framework proposed in this article guides rural RTI teams through the process of considering the factors that might be influencing the performance of struggling ELs to provide these students with the supports they need to benefit from core instruction and tiered interventions. (As Provided).
AnmerkungenSAGE Publications and Hammill Institute on Disabilities. 2455 Teller Road, Thousand Oaks, CA 91320. Tel: 800-818-7243; Tel: 805-499-9774; Fax: 800-583-2665; e-mail: journals@sagepub.com; Web site: http://sagepub.com
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2022/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Rural Special Education Quarterly" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: