Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inBagley, Spencer
TitelThe Flipped Classroom, Lethal Mutations, and the Didactical Contract: A Cautionary Tale
QuelleIn: PRIMUS, 30 (2020) 3, S.243-260 (18 Seiten)Infoseite zur Zeitschrift
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
ZusatzinformationORCID (Bagley, Spencer)
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1051-1970
DOI10.1080/10511970.2018.1555196
SchlagwörterEducational Technology; Technology Uses in Education; Homework; Video Technology; Program Effectiveness; Student Attitudes; Calculus; Mathematics Instruction; College Mathematics; College Students; College Faculty; Teaching Methods; Blended Learning; STEM Education; Academic Persistence; Mathematics Achievement
AbstractThe flipped classroom model interchanges the roles of in-class and out-of-class time to allow students more time to engage with cognitively demanding tasks when expert help from their instructor is more available. An extensive body of literature supports the effectiveness of this model. In contrast, I present a case study of a less-successful model: the instructor did not attend class sessions, which were instead staffed by three graduate teaching assistants. Students reported dissatisfaction with this model; they believed that the instructor breached the didactical contract. I propose that this case represents a lethal mutation to the flipped classroom model. (As Provided).
AnmerkungenTaylor & Francis. Available from: Taylor & Francis, Ltd. 530 Walnut Street Suite 850, Philadelphia, PA 19106. Tel: 800-354-1420; Tel: 215-625-8900; Fax: 215-207-0050; Web site: http://www.tandf.co.uk/journals
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "PRIMUS" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: