Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enZabel, Robert H.; Kaff, Marilyn; Teagarden, James
TitelIn the Shadow of Mrs. Zimmerman: A Conversation with Sharon Maroney
QuelleIn: Intervention in School and Clinic, 54 (2019) 3, S.189-192 (4 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1053-4512
DOI10.1177/1053451218767920
SchlagwörterStellungnahme; Emotional Disturbances; Behavior Disorders; Special Education Teachers; College Faculty; Career Development; Teacher Education; Futures (of Society); Educational Trends; Disabilities; Educational Legislation; Equal Education; Federal Legislation; Educational Innovation
AbstractDr. Sharon Maroney's career has focused on children and youth with significant behavior and emotional challenges. Her career has spanned experiences from sibling, special education teacher, and university professor. She has had the good fortune to study with some the most well-known names in the field. Dr. Maroney shared her reflections with "Intervention" in which she describes the benefit of establishing and nourishing connections for a successful and rewarding career. (As Provided).
AnmerkungenSAGE Publications and Hammill Institute on Disabilities. 2455 Teller Road, Thousand Oaks, CA 91320. Tel: 800-818-7243; Tel: 805-499-9774; Fax: 800-583-2665; e-mail: journals@sagepub.com; Web site: http://sagepub.com
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Intervention in School and Clinic" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: