Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inWilliams, Tinnycua
TitelPositive Change through a Credential Process
QuelleIn: Afterschool Matters, (2018) 27, S.25-27 (3 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSNNone
SchlagwörterCredentials; Educational Change; After School Programs; Youth; Youth Programs; Administrators; Faculty Development; New York
AbstractStudies have demonstrated the significance of afterschool staff development and have attempted to show the impacts of staff training on program quality and youth outcomes. Professional development, though necessary, wasn't always a priority for the author, especially if training hours conflicted with the author's afterschool program schedule. Though she was initially intimidated by the process, in retrospect, she feels that the credential process was one of the best things that could have happened to her. She grew as a professional, an administrator, and a youth development professional. (ERIC).
AnmerkungenNational Institute on Out-of-School Time. Wellesley Centers for Women, 106 Central Street, Wellesley, MA 02481. Tel: 781-283-2547; Fax: 781-283-3657; e-mail: niost@wellesley.edu; Web site: http://www.niost.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Afterschool Matters" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: