Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enAndrews-Todd, Jessica; Steinberg, Jonathan; Pugh, Samuel L.; D'Mello, Sidney K.
TitelComparing Collaborative Problem Solving Profiles Derived from Human and Semi-Automated Annotation
Quelle(2022), (4 Seiten)Verfügbarkeit 
ZusatzinformationWeitere Informationen
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
SchlagwörterProblem Solving; Cooperation; Grade 7; Grade 8; Grade 9; Secondary School Students; Interaction; Teamwork; Interpersonal Communication; Student Behavior; Comprehension; Student Participation; Group Dynamics; Automation; Documentation
AbstractNew challenges in today's world have contributed to increased attention toward evaluating individuals' collaborative problem solving (CPS) skills. One difficulty with this work is identifying evidence of individuals' CPS capabilities, particularly when interacting in digital spaces. Often human-driven approaches are used but are limited in scale. Machine-driven approaches can save time and money, but their reliability relative to human approaches can be a challenge. In the current study, we compare CPS skill profiles derived from human and semi-automated annotation methods across two tasks. Results showed that the same clusters emerged for both tasks and annotation methods, with the annotation methods showing agreement on labeling most students according to the same profile membership. Additionally, validation of cluster results using external survey measures yielded similar results across annotation methods. [This paper was published in: "CSCL2022 Proceedings," International Society of the Learning Sciences, 2022, pp. 363-366.] (As Provided).
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2022/4/11
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: