Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inBarbour, Laura
InstitutionSutton Trust (United Kingdom)
TitelCECIL: Coaching Early Conversations Interaction and Language
Quelle(2022), (34 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterCoaching (Performance); COVID-19; Pandemics; Early Childhood Education; Language Skills; Communication Skills; Program Evaluation; Foreign Countries; Disadvantaged; Parent Child Relationship; Teacher Student Relationship; Speech Language Pathology; Speech Therapy; Faculty Development; Preschool Teachers; Information Technology; Educational Resources; Teacher Student Ratio; Teacher Attitudes; Barriers; Intervention; Child Language; Futures (of Society); Evidence Based Practice; Teaching Methods; United Kingdom (England)
AbstractThis report is a summary document which explains the rationale for the CECIL (Coaching Early Conversations Interaction and Language) project, delivery within the context of COVID-19, the findings, the learnings, and next steps. The Institute for Employment Studies (IES) led an Implementation and Process Evaluation (IPE), and the University of Oxford led an Impact Evaluation. CECIL is a mixed-method research project that aims to provide high quality provision for children in Early Years settings to enable them to develop strong communication and language skills. The mechanism for support is continuing, professional development (CPD) to develop, embed, and sustain effective practice amongst practitioners working in Private, Voluntary and Independent (PVI) settings in areas of disadvantage. (ERIC).
AnmerkungenSutton Trust. 9th Floor Millbank Tower, 21-24 Millbank, London SW1P 4QP. Tel: +44-20-7802-1660; E-mail: info@suttontrust.com; Web site: http://www.suttontrust.com/
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2022/4/11
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: