Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Sonst. PersonenShelley, Mack (Hrsg.); Chiang, I-Tsun (Hrsg.); Ozturk, O. Tayfur (Hrsg.)
InstitutionInternational Society for Technology, Education and Science (ISTES) Organization
TitelProceedings of International Conference on Research in Education and Science (Antalya, Turkey, April 1-4, 2021). Volume 1
Quelle(2021), (247 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
ISBN978-1-952092-16-9
SchlagwörterTagungsbericht; Middle School Students; Student Interests; Student Attitudes; STEM Education; Art Education; Career Development; Computer Simulation; Biomedicine; Preservice Teachers; Secondary School Teachers; Science Teachers; Practicums; Genetics; Science Instruction; Rural Development; Rural Youth; Tourism; Ecology; Foreign Countries; Ethnic Groups; Citizenship Education; College Graduates; Teacher Attitudes; Instructional Design; Geography; History; Cultural Differences; Fairy Tales; Postcolonialism; COVID-19; Pandemics; Higher Education; Fuels; Economic Factors; College Faculty; Animals; Biochemistry; Nonverbal Communication; Journalism; Videoconferencing; Seminars; Written Language; Paper (Material); Printed Materials; Web 2.0 Technologies; Photography; Teaching Methods; Data Analysis; Educational Administration; Health Education; Academic Achievement; Natural Resources; Postmodernism; Turkey; Kazakhstan; Russia; Indonesia; Croatia

Middle school; Middle schools; Student; Students; Mittelschule; Mittelstufenschule; Schüler; Schülerin; Studieninteresse; Schülerverhalten; STEM; Arts; Education; Art in Education; Kunst; Bildung; Erziehung; Berufsentwicklung; Computergrafik; Computersimulation; Biomedizin; Science; Teacher; Teachers; Science teacher; Wissenschaft; Lehrer; Lehrerin; Lehrende; Practicum; Praktikum; Praktika; Humangenetik; Teaching of science; Science education; Natural sciences Lessons; Naturwissenschaftlicher Unterricht; Rural environment; Development; Ländliches Milieu; Entwicklung; Rural area; Rural areas; Youth; Ländlicher Raum; Jugend; Jugendlicher; Tourismus; Ökologie; Ausland; Ethnie; Citizenship; Politische Bildung; Politische Erziehung; Staatsbürgerliche Erziehung; Hochschulabsolvent; Hochschulabsolventin; Lehrerverhalten; Lesson concept; Lessonplan; Unterrichtsentwurf; Geografie; Geschichte; Geschichtsdarstellung; Kultureller Unterschied; Fairy tale; Fairytale; Fairytales; Fairy-tale; Fairy-tales; Märchen; Post colonialism; Postkolonialismus; Hochschulbildung; Hochschulsystem; Hochschulwesen; Treibstoff; Ökonomischer Faktor; Fakultät; Animal; Tier; Tiere; Biochemie; Non-verbal communication; Nonverbale Kommunikation; Journalistik; Journalismus; Seminar; Geschriebene Sprache; Papier; Fotografie; Teaching method; Lehrmethode; Unterrichtsmethode; Auswertung; Bildungsverwaltung; Schuladministration; Schulverwaltung; Gesundheitsaufklärung; Gesundheitsbildung; Gesundheitserziehung; Schulleistung; Natural Ressource; Natürliche Ressource; Postmoderne; Türkei; Kasachstan; Russland; Indonesien; Kroatien
Abstract"Proceedings of International Conference on Research in Education and Science" includes full papers presented at the International Conference on Research in Education and Science (ICRES) which took place on April 1-4, 2021 in Antalya, Turkey. The aim of the conference is to offer opportunities to share ideas, to discuss theoretical and practical issues and to connect with the leaders in the fields of education and science. The conference is organized annually by the International Society for Technology, Education, and Science (ISTES). The ICRES invites submissions which address the theory, research or applications in all disciplines of education and science. The ICRES is organized for: faculty members in all disciplines of education and science, graduate students, K-12 administrators, teachers, principals and all interested in education and science. After peer-reviewing process, all full papers are published in the Conference Proceedings. (As Provided).
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2022/4/11
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Die Wikipedia-ISBN-Suche verweist direkt auf eine Bezugsquelle Ihrer Wahl.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: