Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionSmarter Balanced Assessment Consortium
TitelAccessibility Strategies for Remote Teaching and Learning: A Guide for Teachers to Support Students and Families
Quelle(2021), (106 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterLeitfaden; Unterricht; Lehrer; Educational Technology; Technology Uses in Education; Distance Education; Access to Education; Synchronous Communication; Asynchronous Communication; Equal Education; Students with Disabilities; Special Needs Students; Assistive Technology; Calculators; Dictionaries; Reference Materials; Glossaries; English Language Learners; Visual Aids; Sign Language; Braille; Instructional Materials
AbstractOne of the foundational principles of the Smarter Balanced Assessment Consortium (Smarter Balanced) system is accessibility for students -- multi-tiered resources and strategies that ensure equitable and valid access for students to instructional and assessment content. This Guide includes 54 accessibility strategies that can be used by teachers, students, and families to support direct/synchronous and indirect/asynchronous remote teaching and learning. The accessibility strategies described here are based on accessibility resources available on the Smarter Balanced summative and interim assessments and detailed in the "Usability, Accessibility, and Accommodations Guidelines." The purpose of this document is to provide a description of what accessibility resources look like in direct/synchronous and indirect/asynchronous teaching and learning environments. [For the "Usability, Accessibility, and Accommodations Guidelines," see ED617375.] (ERIC).
AnmerkungenSmarter Balanced Assessment Consortium. e-mail: info@smarterbalanced.org; Web site: http://www.smarterbalanced.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2022/4/11
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: