Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enDarling-Hammond, Linda; Flook, Lisa; Schachner, Abby; Wojcikiewicz, Steven
InstitutionLearning Policy Institute
TitelEducator Learning to Enact the Science of Learning and Development
Quelle(2022), (68 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterLearning Processes; Neurosciences; Preservice Teacher Education; Inservice Teacher Education; Knowledge Base for Teaching; Teaching Methods; Teaching Skills; Skill Development; Reflection; Capacity Building; Learning Experience; Program Design
AbstractResearch advances in neuroscience and the developmental and learning sciences have provided us with important insights about how people learn and develop. The knowledge we now have points to important transformations in teaching practice, which in turn require transformations in educator development in order to support all educators in developing the knowledge, skills, and dispositions associated with developing the whole child. This report synthesizes research on how to support educators in developing those capacities both in pre-service and in-service contexts. It addresses both the "what" of teacher and leader preparation--the content educators need to learn about children and how to support their development and learning--and the "how"--the strategies for educator learning that can produce deep understanding; useful skills; and the capacity to reflect, learn, and continue to improve. [This report was written in collaboration with Pamela Cantor and David Osher.] (As Provided).
AnmerkungenLearning Policy Institute. 1530 Page Mill Road Suite 200, Palo Alto, CA 94304. Tel: 650-332-9797; e-mail: info@learningpolicyinstitute.org; Web site: https://learningpolicyinstitute.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: