Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enWesley, Alexa; Burnside, Omari; Wesaw, Alexis; Parnell, Amelia
InstitutionNASPA - Student Affairs Administrators in Higher Education
TitelSpotlighting Virtual Innovation: Award-Winning Strategies for Leveraging Technology to Support Students during the COVID-19 Pandemic and Beyond
Quelle(2021), (66 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterTeaching Methods; Computer Simulation; Distance Education; Instructional Innovation; Educational Strategies; COVID-19; Pandemics; Advisory Committees; Networks; Learner Engagement; Educational Change; Delivery Systems; Online Courses; Excellence in Education; Program Descriptions; Futures (of Society); Awards; New York (New York); Texas (Houston); Arizona; Maryland; Georgia; Florida; California; California (San Diego); Massachusetts
AbstractThe move to online instruction and service delivery has created both a critical need and a unique opportunity to investigate the innovative uses of technologies and practices. In the fall of 2020, NASPA launched the Virtual Innovation Awards: Excellence in Delivering Virtual Student Services. Over 100 submissions were vetted by an advising committee network and narrowed to a group of 10 institutions. "Spotlighting Virtual Innovation: Award-Winning Strategies for Leveraging Technology to Support Students During the COVID-19 Pandemic and Beyond" synthesizes key themes common among the 10 award recipients, highlights each institution's approach to virtual student engagement in more detail, and concludes with recommendations about the future of virtual support offerings. (As Provided).
AnmerkungenNASPA - Student Affairs Administrators in Higher Education. 111 K Street NE, 10th Floor, Washington, DC 20002. Tel: 202-265-7500; Fax: 202-797-1157; Web site: http://www.naspa.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: