Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionNational Center for Education Statistics (NCES) (ED/IES); Hager Sharp
TitelNAEP 2022 Facts for Districts
Quelle(2022), (2 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterSchool Districts; Educational Assessment; Mathematics; Reading; Academic Achievement; Elementary Secondary Education; Grade 4; Grade 8; Demography; Civics; United States History; Grade 9; National Competency Tests; National Assessment of Educational Progress
AbstractThe National Assessment of Educational Progress (NAEP) is an integral measure of academic progress across the nation and over time. It is the largest nationally representative and continuing assessment of what the nation's students know and can do in various subjects such as civics, mathematics, reading, and U.S. history. The program also provides valuable insights into students' educational experiences and opportunities to learn in and outside of the classroom. NAEP is a congressionally mandated program administered by the National Center for Education Statistics (NCES), within the U.S. Department of Education and the Institute of Education Sciences. The 2022 program will include grade-based assessments--referred to as main NAEP--for grades 4 and 8, as well as the long-term trend assessment for 9-year-olds. This brief report explains why NAEP is important and how it is administered. [For the 2021 edition of "Facts for Districts," see ED615372.] (ERIC).
AnmerkungenNational Assessment of Educational Progress (NAEP). Assessment Division, 8th Floor, 1990 K Street NW, Washington, DC 20006. Tel: 202-502-7400; Fax: 202-502-7440; Web site: http://nces.ed.gov/nationsreportcard/
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2022/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: