Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionRegional Educational Laboratory Mid-Atlantic (ED/IES); Mathematica; National Center for Education Evaluation and Regional Assistance (NCEE) (ED/IES)
TitelPredicting Early Fall Student Enrollment in the School District of Philadelphia. Appendixes. REL 2022-124
Quelle(2021), (11 Seiten)
PDF als Volltext (1); PDF als Volltext kostenfreie Datei (2) Verfügbarkeit 
ZusatzinformationWeitere Informationen
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterEnrollment; Enrollment Projections; School Districts; Statistical Analysis; Data Analysis; Student Mobility; Class Size; Accuracy; Predictor Variables; Elementary Schools; Neighborhood Schools; Pennsylvania (Philadelphia)
AbstractPredicting incoming enrollment is an ongoing concern for the School District of Philadelphia (SDP) and similar districts with school choice systems, substantial student mobility, or both. Inaccurate predictions can disrupt learning as districts adjust to enrollment fluctuations by reshuffling teachers and students well into the fall semester. The "Predicting Early Fall Student Enrollment in the School District of Philadelphia" study compared the accuracy of four statistical techniques for predicting fall enrollment at the school-by-grade level, using data from prior years, to assess which approach might be the most useful for planning school staffing in SDP. This document presents the following two appendixes that accompany the study: (1) Methodology; and (2) Supporting analyses. [For the full report, see ED615006. For the Study Snapshot, see ED615007.] (ERIC).
AnmerkungenRegional Educational Laboratory Mid-Atlantic. Available from: Institute of Education Sciences. 550 12th Street SW, Washington, DC 20202. Tel: 202-245-6940; Web site: https://ies.ed.gov/ncee/edlabs/regions/midatlantic/index.asp
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2022/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: