Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enLazzaro, Christopher C.; Loveless, Tom; Sireci, Stephen; Webb, David C.
InstitutionCollege Board
TitelAdvanced Placement® Calculus and Physics and TIMSS Advanced 2015: Performance Report
Quelle(2021), (83 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterForeign Countries; Achievement Tests; International Assessment; Mathematics Tests; Mathematics Achievement; Science Tests; Science Achievement; Advanced Placement Programs; Calculus; Physics; High School Seniors; Technology Uses in Education; Mathematics Education; Science Education; Teacher Characteristics; Mathematics Teachers; Science Teachers; Student Attitudes; Aspiration; Student Characteristics; United States; France; Italy; Lebanon; Norway; Portugal; Russia; Slovenia; Sweden; Trends in International Mathematics and Science Study; Advanced Placement Examinations (CEEB)
AbstractThis study examined outcomes for AP® Calculus and AP Physics students on the 2015 Trends in International Math and Science Study (TIMSS) relative to other participating countries and other advanced math and science students in the United States. Compared to other countries in the study, AP Calculus BC and AP Physics C: EM students outperformed all participating education systems and other AP groups. Data also show that higher percentages of AP Calculus and Physics students reached international benchmarks, earned higher average content domain scores, and spent more time engaged in math and science than other advanced math and science students in the U.S. who did not take AP. (As Provided).
AnmerkungenCollege Board. 250 Vesey Street, New York, NY 10281. Tel: 212-713-8000; e-mail: research@collegeboard.org; Web site: http://research.collegeboard.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: