Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enHanita, Makoto; Bailey, Jessica; Khanani, Noman; Zhang, Xinxin
InstitutionRegional Educational Laboratory Northeast & Islands (ED); Education Development Center, Inc. (EDC); National Center for Education Evaluation and Regional Assistance (ED)
TitelAnalyzing Teacher Mobility and Retention: Guidance and Considerations Report 2. REL 2021-081
Quelle(2021), (28 Seiten)
PDF als Volltext (1); PDF als Volltext kostenfreie Datei (2) Verfügbarkeit 
ZusatzinformationWeitere Informationen
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterLeitfaden; Faculty Mobility; Teacher Persistence; Educational Research; Research Methodology; Public School Teachers; Elementary Secondary Education; Data Interpretation; Institutional Characteristics; Trend Analysis; Comparative Analysis; Educational Policy; Data Analysis; Regression (Statistics); Program Implementation
AbstractThis applied research methods report is a guide for state and local education agency policymakers and their analysts who are interested in studying teacher mobility and retention. This report is the second in a two-part set and builds on the foundational information in report 1. This report presents guidance on how to interpret differences in mobility and retention rates by teacher, school, or district characteristics; analyze year-to-year trends in mobility and retention; compare mobility and retention rates across districts or states; and examine how the implementation of a policy related to teachers might be associated with teacher mobility or retention. [For "Analyzing Teacher Mobility and Retention: Guidance and Considerations Report 1," see ED612002.] (As Provided).
AnmerkungenRegional Educational Laboratory Northeast & Islands. Available from: Institute of Education Sciences. 550 12th Street SW, Washington, DC 20202. Tel: 202-245-6940; Web site: https://ies.ed.gov/ncee/edlabs/regions/northeast/
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2022/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: