Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enDombek, Jennifer L.; Lee, Laurie; Foorman, Barbara; Underwood, Phyllis
InstitutionNational Center for Education Evaluation and Regional Assistance (ED); Regional Educational Laboratory Southeast (ED); Florida State University
TitelIntegrating Reading Foundations: A Tool for College Instructors of Pre-Service Teachers. REL 2021-060
Quelle(2021), (135 Seiten)
PDF als Volltext (1); PDF als Volltext kostenfreie Datei (2) Verfügbarkeit 
ZusatzinformationWeitere Informationen
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterPreservice Teacher Education; Evidence Based Practice; Primary Education; Cooperative Learning; Preservice Teachers; Reading Instruction; Reading Skills; Basic Skills; Language Skills
AbstractThis tool is designed to assist college instructors in building pre-service teachers' knowledge of evidence-based strategies for helping students in kindergarten through grade 3 acquire the language and literacy skills to succeed academically. This tool is intended for use in conjunction with the "Foundational Skills to Support Reading for Understanding in Kindergarten through 3rd Grade" practice guide produced by the What Works Clearinghouse™ (WWC), an investment of the Institute of Education Sciences at the U.S. Department of Education. College instructors can use the lessons in this tool to provide collaborative learning experiences that engage pre-service teachers in activities that expand their knowledge base as they read, discuss, share, and apply the key ideas and strategies presented in the WWC practice guide. [For "Foundational Skills to Support Reading for Understanding in Kindergarten through 3rd Grade," see ED566956.] (As Provided).
AnmerkungenRegional Educational Laboratory Southeast. Available from: Institute of Education Sciences. 550 12th Street SW, Washington, DC 20202. Tel: 202-245-6940; Web site: https://ies.ed.gov/ncee/edlabs/regions/southeast/index.asp
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: