Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionNational Center for Education Evaluation and Regional Assistance (ED); Regional Educational Laboratory Appalachia (ED); SRI International
TitelAlgebra I and College Preparatory Diploma Outcomes among Virginia Students Who Completed Algebra I in Grades 7-9. Appendixes. REL 2021-038
Quelle(2020), (16 Seiten)
PDF als Volltext (1); PDF als Volltext kostenfreie Datei (2) Verfügbarkeit 
ZusatzinformationWeitere Informationen
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterQuantitative Daten; Algebra; College Preparation; Grade 7; Grade 8; Grade 9; Mathematics Skills; Mathematics Achievement; Outcomes of Education; College Attendance; Grade 5; High School Graduates; Graduation Rate; Middle School Students; Instructional Program Divisions; Disadvantaged Youth; Economically Disadvantaged; English Language Learners; Public Schools; Student Placement; Virginia
AbstractThis document provides the two appendixes that accompany the full report, "Algebra I and College Preparatory Diploma Outcomes among Virginia Students Who Completed Algebra I in Grades 7-9." Appendix A, "Methods," details the data sources, study population, and analysis methods used in the study. Appendix B, "Supporting Analysis," contains tables showing the numbers of students who completed Algebra I in grades 7-9, the characteristics of those students, and those students' Algebra I and college preparatory diploma outcomes. Data are provided for students in the overall study population, for economically disadvantaged students, and for English learner students and are disaggregated by grade 5 math proficiency level. [For the full report, see ED608303. For the study snapshot, see ED608305.] (ERIC).
AnmerkungenRegional Educational Laboratory Appalachia. Available from: Institute of Education Sciences. 550 12th Street SW, Washington, DC 20202. Tel: 202-245-6940; Web site: https://ies.ed.gov/ncee/edlabs/regions/appalachia/index.asp
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: