Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enFancsali, Stephen E.; Holstein, Kenneth; Sandbothe, Michael; Ritter, Steven; McLaren, Bruce M.; Aleven, Vincent
TitelTowards Practical Detection of Unproductive Struggle
[Konferenzbericht] Paper presented at the International Conference on Artificial Intelligence in Education (AIED) (21st, 2020).
Quelle(2020), (6 Seiten)
PDF als Volltext (1); PDF als Volltext kostenfreie Datei (2) Verfügbarkeit 
ZusatzinformationWeitere Informationen
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterArtificial Intelligence; Automation; Persistence; Intelligent Tutoring Systems; Alignment (Education); Mastery Learning; Mathematics Instruction; Prediction; Educational Technology
AbstractExtensive literature in artificial intelligence in education focuses on developing automated methods for detecting cases in which students struggle to master content while working with educational software. Such cases have often been called "wheel-spinning," "unproductive persistence," or "unproductive struggle." We argue that most existing efforts rely on operationalizations and prediction targets that are misaligned to the approaches of real-world instructional systems. We illustrate facets of misalignment using Carnegie Learning's "MATHia" as a case study, raising important questions being addressed by on-going efforts and for future work. [This paper was published in: I. Bitencourt, M. Cukurova, K. Muldner, R. Luckin, & E. Millan (Eds.), "Proceedings of the 21st International Conference on Artificial Intelligence in Education" (AIED 2020). Lecture Notes in Computer Science (LNCS, Vol. 12164 pp.92-97). Springer, Cham.] (As Provided).
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: