Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enWang, Ke; Chen, Yongqiu; Zhang, Jizhi; Oudekerk, Barbara A.
InstitutionNational Center for Education Statistics (ED); US Department of Justice, Bureau of Justice Statistics; American Institutes for Research (AIR)
TitelIndicators of School Crime and Safety: 2019. NCES 2020-063/NCJ 254485
Quelle(2020), (249 Seiten)
PDF als Volltext (1); PDF als Volltext kostenfreie Datei (2) Verfügbarkeit 
ZusatzinformationWeitere Informationen
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterQuantitative Daten; Student Surveys; National Surveys; School Surveys; Crime; Violence; School Safety; Health Behavior; High School Students; Risk; Victims of Crime; Bullying; Computer Mediated Communication; Educational Environment; Weapons; Substance Abuse; Student Attitudes; Incidence; Discipline Problems; School Security; Public Schools; Juvenile Gangs; Mental Health Programs; Classroom Techniques; Postsecondary Education; Elementary Secondary Education; Social Bias; School Crime Supplement to the National Crime Victimization Survey (NCES); Youth Risk Behavior Survey; School Survey on Crime and Safety (NCES)
AbstractA joint effort by the National Center for Education Statistics and the Bureau of Justice Statistics, this annual report presents the most recent data available on school crime and student safety. The indicators in this report are based on information drawn from a variety of data sources, including national and international surveys of students, teachers, principals, and postsecondary institutions. This report covers topics such as victimization, bullying and electronic bullying, school conditions, fights, weapons, availability and student use of drugs and alcohol, student perceptions of personal safety at school, and criminal incidents at postsecondary institutions. [For the 2018 report, see ED594245.] (ERIC).
AnmerkungenNational Center for Education Statistics. Available from: ED Pubs. P.O. Box 1398, Jessup, MD 20794-1398. Tel: 877-433-7827; Web site: http://nces.ed.gov/
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: