Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enPayne, J. Scott; San Pedro, Sweet Z.; Moore, Raeal; Sanchez, Edgar I.
InstitutionACT, Inc.
TitelEducator Perspectives: Insights on Test Preparation in Schools with State and District Testing. Insights in Education and Work
Quelle(2020), (11 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterTest Preparation; Testing Programs; State Programs; School Districts; College Entrance Examinations; Data Use; Instructional Effectiveness; Learner Engagement; Teaching Methods; Student Motivation; High Stakes Tests; Assistant Principals; Administrator Attitudes; School Role; Learning Activities; Test Wiseness; Knowledge Level; Computer Software; High School Students; Alabama; Kentucky; Mississippi; Nebraska; North Carolina; Oklahoma; South Carolina; Wisconsin; ACT Assessment
AbstractHigh-stakes, standardized testing plays an important role in the lives of many students as they apply to college and compete for scholarships. In states where college readiness measures, like the ACT® test, are used for school and district accountability, the ACT scores of all students, whether college-bound or not, are a top priority for school administrators and teachers. To ensure all students meet the proficiency standards set by states for each subject, educators are employing a multifaceted approach to prepare students for taking the ACT test. In this paper, the authors report some of the strategies, practices, and perspectives educators shared with them. The shared experiences and perspectives may provide useful insight for other educators grappling with similar challenges across the country. (ERIC).
AnmerkungenACT, Inc. 500 ACT Drive, P.O. Box 168, Iowa City, IA 52243-0168. Tel: 319-337-1270; Web site: http://www.act.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2022/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: