Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enDrake, Graham; Wash, Kate
InstitutionNational Council on Teacher Quality
Titel2020 Teacher Prep Review: Program Performance in Early Reading Instruction
Quelle(2020), (20 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterTeacher Education Programs; Reading Instruction; Program Evaluation; Undergraduate Study; Teaching Methods; Alternative Teacher Certification; Teacher Effectiveness; Program Improvement; Phonological Awareness; Reading Fluency; Phonics; Vocabulary Development; Reading Comprehension; Educational Quality; Knowledge Base for Teaching; National Competency Tests; Mississippi; Utah; Arkansas; Delaware; Florida; Idaho; Louisiana; Minnesota; New Hampshire; Ohio; Oklahoma; Vermont; Wisconsin; National Assessment of Educational Progress
AbstractNew data and analysis from the National Council on Teacher Quality finds significant progress on the science of reading instruction in teacher preparation. For the first time since NCTQ began publishing program ratings in its 2013 Teacher Prep Review, the number of programs in the nation to embrace reading science has crossed the halfway mark, with 51 percent of 1,000 evaluated traditional elementary teacher preparation programs across the country now earning an A or B grade for their coverage of the key components of the science of reading--up from just 35 percent seven years ago. [A list of "Teacher Prep Review" sponsors can be found on page 2 of the PDF.] (As Provided).
AnmerkungenNational Council on Teacher Quality. 1420 New York Avenue NW Suite 800, Washington, DC 20005. Tel: 202-393-0020; Fax: 202-393-0095; Web site: http://www.nctq.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2022/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: