Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enFurlong, Michael J.; Nylund-Gibson, K.; Dowdy, E.; Wagle, R.; Hinton, T.; Carter, D.
InstitutionUniversity of California, Santa Barbara (UCSB)
TitelModification and Standardization of Social Emotional Health Survey-Secondary--2020 Edition
Quelle(2020), (54 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
ZusatzinformationORCID (Furlong, Michael J.)
Weitere Informationen
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterSurveys; Psychometrics; Test Validity; Mental Health; Wellness; Self Efficacy; Self Concept; Persistence; School Role; Family Role; Peer Influence; Emotional Response; Self Control; Empathy; Psychological Patterns; Socioeconomic Status; Cultural Differences; Mental Disorders; Grades (Scholastic); Beliefs; Racial Differences; Ethnicity; Age Differences; Quality of Life; High School Students; Test Construction; Test Reliability; Screening Tests; School Districts; Secondary Education; Secondary School Students; California
AbstractOur UC Santa Barbara research team engages in ongoing efforts to enhance and validate the Social Emotional Health Surveys (Primary, Secondary, and Higher Education). The initiative to enhance the secondary version is supported by an Institute of Education Sciences grant (#R305A160157, 2016-2020), which provides funding to refine, standardize, and accumulate additional validation evidence for the secondary version. This effort has now produced an updated measure, which we call the Social Emotional Health Survey (2020) version. The SEHS-S (2020) represents our efforts to refine and standardize items and response formats and to further extend validation evidence for the covitality construct. (As Provided).
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2021/2/06
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: