Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enBurns, Laura; Leu, Katherine
InstitutionNational Center for Education Statistics (ED); RTI International
TitelAdvanced Placement, International Baccalaureate, and Dual-Enrollment Courses: Availability, Participation, and Related Outcomes for 2009 Ninth-Graders--2013. Web Tables. NCES 2019-430
Quelle(2019), (88 Seiten)
PDF als Volltext (1); PDF als Volltext kostenfreie Datei (2) Verfügbarkeit 
ZusatzinformationWeitere Informationen
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterQuantitative Daten; Advanced Placement; Advanced Placement Programs; Dual Enrollment; High School Students; High School Graduates; Postsecondary Education; Outcomes of Education; Longitudinal Studies; School Statistics; Access to Education; Grade 9; Student Characteristics; Sex; Ethnicity; Native Language; Socioeconomic Status; Parent Background; Academic Aspiration; Mathematics Achievement; Institutional Characteristics; School Size; Tables (Data); High School Longitudinal Study of 2009 (NCES)
AbstractThese Web Tables provide the most recent national statistics on the availability of these academically rigorous courses and programs, the percentage of graduates who earn high school credits in them, and the postsecondary outcomes of students who earned varying numbers of such credits. They use nationally representative survey and transcript data collected through the High School Longitudinal Study of 2009 (HSLS:09), conducted by the U.S. Department of Education's National Center for Education Statistics (NCES). (ERIC).
AnmerkungenNational Center for Education Statistics. Available from: ED Pubs. P.O. Box 1398, Jessup, MD 20794-1398. Tel: 877-433-7827; Web site: http://nces.ed.gov/
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: