Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inTejada R., Venecia
TitelLow Performance and Attention Deficit in Student of the Area of Languages of the Basic Level
Quelle(2019), (36 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterLow Achievement; Attention Deficit Disorders; Foreign Countries; Cognitive Ability; Age Differences; Language Skills; English (Second Language); Symptoms (Individual Disorders); Educational Environment; Classroom Techniques; Behavior Modification; Children; Dominican Republic
AbstractThe objective of this study is to analyze the Low Performance and Attention Deficit in Children of the Area of Languages, of the Basic Level of the educational center Bienvenido del Castillo, in the Rice Sector of this City of Bonao, Monseñor Nouel Province, during the school period 2018-2019. The correlation to be investigated is attention deficit-low performance, and as an instrument we use observation to analyze the situation posed by this attention deficit and poor performance in children. In the study, a questionnaire was designed that consisted of (10) cognitive abilities and skills; after confirming the validity and reliability of the questionnaire, the researchers distributed them to a sample of teachers to respond to the sample of (13) children who could suffer attention deficit from the perspective of their teachers in the classroom. After the data collection and interpretation processes, the results showed a low level of cognitive abilities and a low level of performance and also the absence of differences in the level of these skills and abilities according to the performance of the different age variables. (As Provided).
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: