Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enCasey, K.; Worthen, M.
InstitutioniNACOL
TitelDeveloping a Modern Teacher Workforce: Federal Policy Recommendations for Professional Learning and Supporting Future-Focused, Competency-Based Education Systems. Issue Brief
Quelle(2019), (12 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterTeaching (Occupation); Faculty Development; Educational Policy; Elementary Secondary Education; Diversity (Faculty); Public Policy; Federal Government; Assessment Literacy; Teacher Competencies; Educational Innovation; Educational Improvement; Educational Change; Federal Aid; Competency Based Education; 21st Century Skills
AbstractTransforming K-12 education systems to meet the new economic, civic, and cultural demands of global society requires a modern teacher workforce. Specifically, it requires a teacher workforce with the knowledge, skills, and systems of support to be successful in student-centered, competency-based, and diverse learning environments. This brief: (1) articulates a future vision for the teaching profession; (2) frames the role federal policymakers can play in advancing toward this vision; and (3) describes three federal policy priorities that can help transform teaching: diversifying pathways into the teaching profession; catalyzing innovation to redesign teacher preparation; and developing meaningful systems of assessments and evaluation. [This issue brief draws from "Moving Toward Mastery: Growing, Developing and Sustaining Educators for Competency-Based Education" (ED594174).] (ERIC).
AnmerkungeniNACOL. 1934 Old Gallows Road Suite 350, Vienna, VA 22182. Tel: 888-956-2265; Tel: 703-752-6216; Fax: 703-752-6201; Web site: https://www.inacol.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: