Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enLansing, Jiffy; Ahearn, Caitlin; Rosenbaum, James; Mokher, Christine; Jacobson, Lou
TitelImproving High School-College Alignment: A Sociological Reform and New Challenges
Quelle(2017), (24 Seiten)
PDF als Volltext (1); PDF als Volltext kostenfreie Datei (2) Verfügbarkeit 
ZusatzinformationWeitere Informationen
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterAlignment (Education); High Schools; Colleges; Educational Change; College Readiness; Secondary School Teachers; Teacher Attitudes; Program Effectiveness; Academic Standards; State Standards; Curriculum Development; College Bound Students; Noncollege Bound Students; Achievement Tests; Standardized Tests; College Preparation; Barriers; Florida; Florida Comprehensive Assessment Test
AbstractThis paper analyzes teacher responses to a distinctive reform that sought to implement alignment between high schools and colleges. A survey of 225 teachers is used to examine teachers' perceptions of the reform's effectiveness, further resources needed, and how perceptions changed over time. The reform was perceived as effective for college-bound students, but not for non-college-bound students, magnifying the discrepant needs of these groups. Steps to improve the program are suggested. [This paper was published in "Educational Forum" v81 n3 p267-280 2017 (EJ1142118).] (As Provided).
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: