Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enMalin, Joel R.; Hackmann, Donald G.; Scott, Ian M.
TitelCross-Sector Collaboration to Enhance Urban Students' College and Career Readiness
Quelle(2018), (51 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterUrban Schools; College Readiness; Career Readiness; Educational Change; Career Academies; Case Studies; High School Students; School Community Relationship; School Business Relationship; Power Structure; Partnerships in Education
AbstractThis case study examined the collaborations between an urban school district and various entities, as part of their district-wide implementation of high school career academies. Specifically, the study addressed the following research question: How has cross-sector collaboration shaped the development and implementation of career academies in an urban school district? A meta-framework concerning cross-sector collaboration developed by Bryson, Crosby, and Stone (2015) supported data collection and analysis. Findings disclose a complex system of structures and processes to support the district's career academy implementation and reveal how cross-sector collaboration has been critical since its outset. This study provides an initial and important step toward understanding the processes and the leadership required to develop and sustain cross-sector reforms centrally involving schools. (As Provided).
AnmerkungenAERA Online Paper Repository. Available from: American Educational Research Association. 1430 K Street NW Suite 1200, Washington, DC 20005. Tel: 202-238-3200; Fax: 202-238-3250; e-mail: subscriptions@aera.net; Web site: http://www.aera.net
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: