Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inLoveless, Tom
InstitutionBrookings Institution, Brown Center on Education Policy
TitelThe 2017 Brown Center Report on American Education: How Well Are American Students Learning? With Sections on the Latest International Test Scores, Foreign Exchange Students, and School Suspensions. Volume 3, Number 6
Quelle(2017), (38 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterAcademic Achievement; Achievement Tests; International Assessment; Elementary Secondary Education; Foreign Countries; Secondary School Students; Scores; Foreign Students; International Educational Exchange; Suspension; Race; Discipline; Discipline Policy; African American Students; Racial Differences; Correlation; Student Experience; Adolescents; Student Attitudes; Behavior Problems; Student Behavior; Study Abroad; California; Singapore; United States; Trends in International Mathematics and Science Study; Program for International Student Assessment
AbstractThis Brown Center Report (BCR) on American Education is the sixth and final edition in the third volume and the 16th issue overall. The series began in 2000. As in the past, the report comprises three studies. Also in keeping with tradition, the first section features recent results from state, national, or international assessments; the second section investigates a thematic topic in education, either by collecting new data or by analyzing existing empirical evidence in a novel way; and the third section looks at one or more education policies. [For the 2016 report, see ED569108.] (As Provided).
AnmerkungenBrookings Institution. 1775 Massachusetts Avenue NW, Washington, DC 20036. Tel: 202-797-6000; Fax: 202-797-6004; e-mail: webmaster@brookings.edu; Web site: http://www.brookings.edu
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2021/2/06
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: