Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enAdair-Hauck, Bonnie; Glisan, Eileen W.; Troyan, Francis J.
InstitutionAmerican Council on the Teaching of Foreign Languages (ACTFL)
TitelImplementing Integrated Performance Assessment
Quelle(2013), (142 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
ISBN978-0-9705-7986-7
SchlagwörterLeitfaden; Performance Based Assessment; Second Language Learning; Second Language Instruction; Units of Study; Guidelines; Advanced Students; Feedback (Response); Scoring Rubrics; Student Evaluation
AbstractA follow-up to the "ACTFL Integrated Performance Assessment Manual" published in 2003. This book provides readers with expanded guidelines for how to design integrated performance assessment (IPA) tasks to inform the backward design of a unit. Suggestions on how to provide effective feedback and how to improve learner performance are shared. Also included is a re-conceptualized rubric for the interpretive mode and the addition of IPA rubrics for Advanced-level language performance. (As Provided).
AnmerkungenAmerican Council on the Teaching of Foreign Languages. 1001 North Fairfax Street Suite 200, Alexandria, VA 22314. Tel: 703-894-2900; Fax: 703-894-2905; e-mail: headquarters@actfl.org; Web site: https://www.actfl.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2021/2/06
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Die Wikipedia-ISBN-Suche verweist direkt auf eine Bezugsquelle Ihrer Wahl.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: