Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enBecker, Stacy; Rothschild, Steven
InstitutionDepartment of Education (ED), Office of Career, Technical, and Adult Education (OCTAE); National Center for Innovation in Career and Technical Education (NCICTE) (ED); RTI International
TitelApplying Human Capital Performance Bonds to Career and Technical Education
Quelle(2015), (30 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterHuman Capital; Vocational Education; Investment; Educational Finance; Financial Support; Bond Issues; Incentives; Human Services; Mathematics Education; Career Academies; High Schools; Minnesota
AbstractProfound demographic and technological changes are upon us, changes that pose new and evolving challenges requiring fresh approaches from virtually every sector and system. Education is no exception. As fiscal pressures grow, federal, state, and local governments are cutting back where they can, often in human service budgets. Ironically, these same human services, funded appropriately, could help remedy public budget imbalances over the long run and produce social change. Social impact investing is a strategy for financing human service providers who produce services that generate economic value to society. This report profiles Human Capital Performance Bonds (HUCAP), a form of social impact investing piloted in Minnesota, which uses state bonds to finance high-return social service programs. It includes an overview of five conditions necessary for a deal to be transacted and explores possible applications of HUCAP to career and technical education. (ERIC).
AnmerkungenOffice of Career, Technical, and Adult Education, US Department of Education. Tel: 877-433-7827; e-mail: edpubs@edpubs.ed.gov; Web site: www2.ed.gov/ovae
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: