Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enAldeman, Chad; Chuong, Carolyn
InstitutionBellwether Education Partners
TitelTeacher Evaluations in an Era of Rapid Change: From "Unsatisfactory" to "Needs Improvement"
Quelle(2014), (40 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterQuantitative Daten; Teacher Evaluation; Educational Change; Educational Policy; Policy Formation; Educational Improvement; Teacher Recruitment; Teacher Persistence; School Districts; Feedback (Response); Formative Evaluation; Accountability; Teacher Administrator Relationship; Academic Achievement; California; Colorado; Connecticut; Delaware; District of Columbia; Florida; Georgia; Indiana; Louisiana; Maine; Michigan; New Jersey; New York; North Carolina; Rhode Island; Tennessee; Texas; Vermont
AbstractThis report examines the ongoing effort to revamp teacher evaluations. After collecting and synthesizing data from 17 states and the District of Columbia, it provides five major lessons for policymakers. New evaluation systems are just one part of sweeping changes in American schools. Because the number and extent of these changes are daunting, some states have already started to amend or postpone their teacher evaluation systems. But the authors argue that evaluation reform is an effort worth making. Evidence from Cincinnati, Washington, D.C., and Denver suggests that comprehensive evaluation systems help teachers improve their practice, lead to improved recruitment and retention of high-quality educators, and, ultimately, boost student achievement. The report also includes endnotes and an appendix containing evaluation system data for all locations. (ERIC).
AnmerkungenBellwether Education Partners. e-mail: contactus@bellwethereducation.org; Web site: http://bellwethereducation.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: