Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Startseite

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
AutorAkdere, Mesut
TitelAn Evaluation of a Higher Education Service Organization: Assessing Student Satisfaction and Productivity
[Konferenzbericht] Paper presented at the Annual Forum of the Association for Institutional Research (AIR) (45th, San Diego, CA, May 29-Jun 1, 2005).
Quelle(2005), (13 Seiten)
PDF als Volltext    Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterStudent Organizations; Institutional Research; Graduate Study; Services; Surveys; Student Attitudes; Student Experience; Higher Education; Educational Quality; Accountability
AbstractUsing survey research method, the paper examined, evaluated, and assessed the services and programs provided by a graduate and professional student organization in a Big-10 University in the US. The organization provides services to over fifteen thousand graduate and professional students and has a significant role in enhancing and improving student life on campus. The purpose of this paper is to evaluate and assess the level of satisfaction and productivity as they relate to student life experience during graduate education. This paper contributes to our understanding of how student support services and programs impact student life in higher education. (Contains 6 tables.) (Author).
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)