Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inAmundson, Kristen J.
InstitutionNational School Boards Association, Alexandria, VA.
TitelRewarding Excellence: Teacher Compensation and Incentive Plans.
Quelle(1987), (48 Seiten)Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
SchlagwörterQuantitative Daten; Educational Policy; Elementary Secondary Education; Incentives; Program Development; Teacher Effectiveness; Teacher Employment Benefits; Teacher Salaries
AbstractThis monograph provides information on the many aspects of teacher compensation and incentive plans, focusing on those programs that seek to attract and retain high-quality teachers in the profession. Information was synthesized from reports provided by various school districts around the nation. The monograph presents state-by-state data on teacher salaries and fringe benefits, reviews research on teacher incentive programs, analyzes the strengths and weaknesses of incentive programs, offers examples of current incentive programs, and summarizes what current trends may mean for local school boards. Monetary and nonmonetary teacher incentive programs are also discussed. (CB)
AnmerkungenNational School Boards Association, 1680 Duke St., Alexandria, VA 22314.
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: