Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enAbel, Frederick J.; und weitere
TitelQ-ing Process: Questions Model for Developing a Middle School.
Quelle(1987), (29 Seiten)Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
SchlagwörterLeitfaden; Change Strategies; Institutional Characteristics; Junior High Schools; Middle Schools; Models; Needs Assessment; Organizational Change; Organizational Development; Secondary Education
AbstractThis paper describes a model for converting junior high schools to middle schools. The model guides educators through a series of questions which, when answered, will hopefully produce a school with those characteristics which exemplify a good middle school. The model was developed by eight inservice educators, from broad educational perspectives, as a part of an innovative course at Montana State University. This course was a simulation of the conversion of a junior high to a middle school. As important as the model itself, was the process involved in producing the product. The process can be used in both undergraduate and graduate teacher education. One of the authors has used the process successfully in undergraduate educational psychology as well. (Author)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: